Kvalitātes politika SIA “CE-Test”sertifikācijas iestāde

SIA “CE-Test” sertifikācijas iestādes darbības kvalitātes galvenais mērķis ir akreditācijas jomā Iekļauto produktu sertifikācija, pamatojoties uz veikto darbu augstas kvalitātes garantiju, kas nodrošina pieņemto lēmumu objektivitāti, ticamību un objektivitāti, izvērtējot produktu atbilstību deklarētajām prasībām.

SIA “CE-Test” sertifikācijas iestādes galvenie darbības virzieni kvalitātes jomā ir:
– panākt ieinteresēto personu ilgtspējīgu uzticēšanos, ka produkti atbilst noteiktajām prasībām;
– nodrošināt augsta līmeņa organizāciju un darbu veikšanu, kas nodrošina objektīvu, objektīvu un kompetentu trešās puses novērtējumu;
– sasniegt pretendentu un sertifikācijas iestādes personāla apmierinātību.

SIA “CE-Test” sertifikācijas iestādes darbība kvalitātes jomā balstās uz šādu principu ievērošanu:
– objektivitāte,
– kompetence,
– konfidencialitāte,
– atvērtība,
– reaģēšana uz sūdzībām un apelācijām,
– atbildība.

SIA “CE-Test” sertifikācijas iestāde izvirza šādus uzdevumus kvalitātes jomā:
– atbilstība akreditēto personu prasībām un pieņemtajai kvalitātes vadības sistēmai;
– sasniegt augstu darba organizācijas līmeni, sertificējot produktus;
– augstas kvalitātes sadarbība ar pretendentiem un citām organizācijām, klientu apmierinātības analīze ar Sertifikācijas iestādes darba kvalitāti;
– reaģēšana uz sūdzībām;
– smaguma centra pārvietošana, Lai novērstu problēmas, nevis tās identificētu un novērstu pēc rašanās;
– neatkarības garantija, riska analīze, lai nodrošinātu objektivitāti darba laikā;
– pastāvīga sertifikācijas darbā iesaistītā personāla kvalifikācijas celšana;
– pastāvīga kvalitātes vadības sistēmas uzlabošana.

Kvalitātes mērķu un uzdevumu īstenošanai sertifikācijas iestādes vadītājs uzņemas šādas saistības:
– stingri ievērot noteiktās prasības akreditētām personām;
– veikt darbību ne diskriminējošā veidā;
– izskaidrot visiem darbiniekiem mērķus un uzdevumus, ar kuriem saskaras sertifikācijas iestāde veikto atbilstības apliecināšanas darbu kvalitātes nodrošināšanas jomā;
– veicināt pastāvīgu personāla kvalifikācijas celšanu, stingri vadoties pēc profesionālās ētikas;
– iepazīstināt visus iestādes darbiniekus ar kvalitātes politiku, kvalitātes vadību un citiem kvalitātes vadības sistēmas dokumentiem, vadīt tos savā darbībā.

Sertifikācijas iestādes vadītājs pieprasa katram darbiniekam iepazīties ar kvalitātes politiku, kvalitātes vadību un citiem kvalitātes vadības sistēmas dokumentiem un vadīt tos savā darbībā.

Visu atbildību par kvalitātes politikas īstenošanu sev uzliek sertifikācijas iestādes vadītājs.