Noteikumi par sūdzību izskatīšanu un pārsūdzību pret lēmumiem

Jebkura persona vai organizācija var iesniegt sūdzību, paužot neapmierinātību ar Sertifikācijas iestādes darbību.
Personu vai organizāciju, kas ir klients vai tās sertifikācijas pakalpojumu pārstāvis, var pārsūdzēt sertifikācijas iestādes pieņemtos lēmumus par sertifikācijas objektiem.
Sūdzību/apelāciju iesniedz pa pastu / uz e-pastu rakstiski sertifikācijas iestādei.
Sūdzībai/apelācijai var pievienot dokumentus, kas to pamato, vai to kopijas.
Sertifikācijas iestāde pieņem sūdzību/apelāciju un paziņo iesniedzējam par tās pieņemšanu jebkurā ērtā veidā.
Saņemot sūdzību/apelāciju, sertifikācijas iestādei ir jāapstiprina, Vai šī sūdzība attiecas uz sertifikācijas iestādes darbību, par kuru tā ir atbildīga, un, ja tā, tad tā tiek izskatīta.
Sertifikācijas iestādei ir tiesības noraidīt sūdzību / apelāciju, paskaidrojot atteikuma iemeslu.
Galīgais lēmums par sūdzību/apelāciju tiek pieņemts ne vēlāk kā 30 kalendārās dienas no dienas, kad tā tika uzņemta sertifikācijas iestādē.
Sūdzības/apelācijas darba rezultāts ir radušās problēmas risinājums vai motivēts noraidījums.
Lēmums par sūdzību/apelāciju tiek nosūtīts sūdzības iesniedzējam / apelācijai.
Sertifikācijas iestāde nodrošina, ka tiek veiktas visas attiecīgās darbības saistībā ar sūdzības/apelācijas rezultātiem.